Start je carrière bij de gemeente!
Altijd al nieuwsgierig geweest naar wat er achter de schermen gebeurt bij de gemeente? Heb jij weleens een paspoort aangevraagd of een verhuizing doorgegeven en wil je weten hoe dat proces écht werkt? Dan is dit je kans!
Wat ga je doen?
Bij het Kennisinstituut Gemeenten start je een uniek traineeship waarin je direct aan de slag gaat bij een gemeente in Groningen én wordt opgeleid tot medewerker Burgerzaken. Je volgt trainingen via onze academy (e-learning + klassikale lessen) en legt examens af via de NVVB, op NLQF-4 niveau. Alles wat je leert, pas je meteen toe in de praktijk.
Je helpt inwoners met uiteenlopende vragen via telefoon, mail of aan de balie. Je verwerkt aanvragen van o.a. paspoorten, rijbewijzen en verhuizingen. Ook leer je werken binnen de burgerlijke stand.
Wie ben jij?
- Je hebt een MBO-4 of HBO diploma (recent afgerond)
- Je bent leergierig, klantgericht en denkt in oplossingen
- Je kunt goed communiceren en schakelen tussen verschillende situaties
- Je bent beschikbaar voor minimaal 32 uur per week
- Je bent flexibel en bereid om te reizen binnen Noord-Nederland
Wat bieden wij?
- Salaris volgens de cao Gemeenten
- Contract van 1 of 2 jaar met vaste uren
- 8,3% vakantiegeld + reiskostenvergoeding
- Werktijden tussen 08:00 – 18:00 uur
- Gratis erkende opleiding + examens
- Persoonlijke begeleiding vanuit ons team
Ook als je niet helemaal aan het profiel voldoet, moedigen we je aan om te reageren!
Meer weten? Neem contact op met Claudia van de Wetering via 06-27559238 of [email protected].