KIG Kennisinstituut Gemeenten Trainingen Advies Detachering
Kennisinstituut Gemeenten KIG beeldmerk wit
Kennisinstituut Gemeenten Element cirkel service wit

Beter werken met de juiste kennis.

Vergroot het kennisniveau van professionals en verbeter de dienstverlening.

Kennisinstituut Gemeenten is uw partner voor trainingen, het geven van advies en het leveren van (tijdelijk) personeel.

Wij houden van aanpakken. Daarom nemen we niets slechts ter kennisgeving aan, maar pakken het vraagstuk aan én lossen het op.

Kennisinstituut Gemeenten komt voort vanuit de gemeente en onderwijspraktijk. Deze twee werelden brengen wij samen. Hierdoor ontstaat de unieke combinatie van praktische kennis, die theoretisch op de juiste wijze wordt overgebracht.

• Betrouwbaar advies van academisch geschoolde professionals;
  • Altijd op de hoogte van actuele wet- en regelgeving;
  • Trainingen zoals je wilt: Individueel, incompany en e-learning.

Kennispartner van 20+ gemeenten

Kwaliteit voorop

Actuele kennis van zaken en juridisch onderlegd.

Om de kwaliteit van onze trainingen en advies te waarborgen, zijn onze medewerkers academisch geschoold. Daarnaast zijn onze professionals op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van jurisprudentie en wetgeving.

Voor het adequaat overbrengen van kennis heeft Kennisinstituut Gemeenten een academisch geschoolde onderwijskundige in dienst.

KIG Kennisinstituut Gemeenten Deskundig Adviesbureau

Op welk vlak kunnen wij jou ondersteunen?

Neem contact op voor meer informatie of een vrijblijvende kennismaking.