IndividueelIndividueelIncompanyOpen inschrijving

B3 Systematiek van gegevensverwerking

3 dagen
exclusief Btw per trainingsdag *

Deze training is bedoeld voor de medewerker Burgerzaken die zich bezighoudt met de verwerking van gegevens in de BRP en het opmaken van akten en latere vermeldingen in de registers van de burgerlijke stand.

Je krijgt relevante kennisstukken vooraf toegestuurd, zo kun je je -mocht je dat willen- goed voorbereiden.

Na deze training heb je kennis van:

• Opbouw persoonslijst en bijhoudingssystematiek – ingezetenen BRP
  • Opbouw persoonslijst en bijhoudingssystematiek – niet-ingezetenen BRP
  • Registers van de burgerlijke stand
  • Beheerprocessen / GBA-berichtenverkeer

Tijdsinvestering verkrijgen van kennis

Deze training wordt aangeboden in drie dagen. Je mag daarnaast in je eigen tijd nog meer kennis vergaren, maar dat is niet verplicht. De docent zal je aangeven welke stukken je kunt doornemen voor meer kennisverrijking.

Bewijs van verkrijgen van kennis

Je kunt op verschillende manieren een bewijs krijgen van het verkrijgen van de kennis. Je kunt de training afsluiten met een examen bij de Publieksacademie, daarvoor kun je zelf een examen inplannen (en betalen) via de Nederlandse Vereniging van Burgerzaken (NVVB). Daarnaast kun je ook een bewijs van deelname ontvangen (het bewijs van kennis van iets dragen).

Voor incompany opleidingen is het mogelijk om een op maat gemaakte eindtoets af te nemen bij de collega’s.

Over Kennisinstituut Gemeenten en de trainer

Het Kennisinstituut Gemeenten komt voort vanuit de gemeente en onderwijspraktijk. Deze twee werelden brengen wij samen. Hierdoor ontstaat de unieke combinatie van praktische kennis, die theoretisch op de juiste wijze wordt overgebracht.

De training 'B3 Systematiek van gegevensverwerking' wordt gegeven door een zeer deskundig trainer met zeer veel ervaring op het gebied van burgerzaken. Voor het adequaat overbrengen van kennis heeft het Kennisinstituut Gemeenten een academisch geschoolde onderwijskundige in dienst. De trainer heeft dus niet alleen veel praktijkervaring, maar is ook opgeleid om de kennis goed over te kunnen brengen.

Kenniskosten

Je betaalt voor het verkrijgen van deze kennis € 300 exclusief Btw per trainingsdag. * Voor een incompany training wordt separaat een offerte uitgebracht.

Inschrijven voor 'B3 Systematiek van gegevensverwerking'

Schrijf je in voor deze training of vraag een vrijblijvende offerte aan voor een incompany training.

Heb je vragen? Neem dan contact op voor meer informatie.

Kennisinstituut Gemeenten KIG beeldmerk geel