IndividueelE-learningIndividueelIncompany
IncompanyE-learningIndividueelIncompany
E-learningE-learningIndividueelIncompany

V1 Dienstverlening

De dagelijkse uitdaging in jouw werk

Als medewerker Burgerzaken heb je dagelijks contact met klanten. Effectieve communicatie en het opbouwen van een goede relatie zijn essentieel om klanten professioneel te helpen en hen vertrouwen te geven in jouw dienstverlening. Het verbeteren van gespreksvaardigheden draagt direct bij aan jouw succes in deze rol.

Welke uitdagingen kom je tegen?

Bij het werken met klanten kun je te maken krijgen met uitdagingen zoals:

  • Hoe zorg je voor duidelijke en empathische communicatie met klanten?
  • Hoe bouw je een positieve relatie op, zelfs in moeilijke gesprekken?
  • Hoe structureer en faseer je gesprekken voor een efficiënte en klantgerichte aanpak?

Gebrek aan communicatieve vaardigheden kan leiden tot misverstanden en ontevredenheid bij klanten.

Wat biedt deze training?

Deze training biedt je in één dag de kennis en vaardigheden om klantgesprekken effectief en professioneel te voeren. Na het volgen van deze training beschik je over:

  • Inzicht in de basisprincipes van klantgericht communiceren.
  • Vaardigheden om gesprekken te structureren en de fasering van gesprekken toe te passen.
  • Technieken om een goede relatie op te bouwen met klanten, zelfs in uitdagende situaties.

Wat bereik je met deze training?

Na afloop van de training kun je:

  • Professioneel en klantgericht communiceren in iedere situatie.
  • Gesprekken met klanten structureren en effectief afronden.
  • Een positieve relatie opbouwen met klanten, wat bijdraagt aan tevredenheid en vertrouwen.

Bewijs van deelname en/of examen

Na afloop van de training ontvang je een bewijs van deelname als blijk van jouw opgedane kennis. Je kunt er ook voor kiezen om de training af te sluiten met een examen bij de Publieksacademie, dat je zelf kunt inplannen via de Nederlandse Vereniging van Burgerzaken (NVVB). Voor incompany opleidingen is het mogelijk om een op maat gemaakte eindtoets af te nemen bij collega’s.

Aanmelden en praktische informatie

Investeer in jouw professionaliteit!

Schrijf je in voor deze training en verbeter jouw communicatieve vaardigheden en klantgerichtheid.

Deze training wordt aangeboden op verschillende manieren:

  1. Volledig klassikaal traject: Een training van 1 dag waarin alle aspecten uitgebreid aan bod komen.
  2. Blended learning: Je start met een e-learning in onze digitale academie en volgt daarna een terugkomdag.
  3. Zelfstandig e-learning traject: Volg alleen de e-learning in je eigen tempo via onze digitale academie, zonder terugkomdag.

Aanmelden kan nu! Neem contact met ons op om je voorkeur door te geven of vraag naar de mogelijkheden voor incompany opleidingen.

Over Kennisinstituut Gemeenten en de trainer

Het Kennisinstituut Gemeenten komt voort vanuit de gemeente en onderwijspraktijk. Deze twee werelden brengen wij samen. Hierdoor ontstaat de unieke combinatie van praktische kennis, die theoretisch op de juiste wijze wordt overgebracht.

De training 'V1 Dienstverlening' wordt gegeven door een zeer deskundig trainer met zeer veel ervaring op het gebied van burgerzaken. Voor het adequaat overbrengen van kennis heeft het Kennisinstituut Gemeenten een academisch geschoolde onderwijskundige in dienst. De trainer heeft dus niet alleen veel praktijkervaring, maar is ook opgeleid om de kennis goed over te kunnen brengen.

Inschrijven

Inschrijven voor 'V1 Dienstverlening'

Schrijf je in voor deze training of vraag een vrijblijvende offerte aan voor een incompany training.

Heb je vragen? Neem dan contact op voor meer informatie.

Kennisinstituut Gemeenten KIG beeldmerk geel
Kennisinstituut Gemeenten KIG beeldmerk geel
Scroll naar boven