IndividueelIndividueelIncompanyOpen inschrijving
IncompanyIndividueelIncompanyOpen inschrijving
Open inschrijvingIndividueelIncompanyOpen inschrijving

Actualiteitencollege Burgerzaken

Deze training is bedoeld voor de burgerzaken medewerker die in één dag weer alle kennis wil opdoen van de actualiteiten.

Na deze training heb je kennis van de recente ontwikkeling van wet-, regelgeving en jurisprudentie op het gebied van:

• Wet basisregistratie personen
  • Het (internationaal) personen- en familierecht
  • Rij- en reisdocumenten
  • Overige actualiteiten op het gebied van burgerzaken

Tijdsinvestering verkrijgen van kennis

Deze training wordt aangeboden in één dag.

Bewijs van verkrijgen van kennis

Je kunt op verschillende manieren een bewijs krijgen van het verkrijgen van de kennis. Je kunt een bewijs van deelname ontvangen (het bewijs van kennis van iets dragen). Voor incompany opleidingen is het mogelijk om een op maat gemaakte eindtoets af te nemen bij de collega’s.

Over Kennisinstituut Gemeenten en de trainer

Het Kennisinstituut Gemeenten komt voort vanuit de gemeente en onderwijspraktijk. Deze twee werelden brengen wij samen. Hierdoor ontstaat de unieke combinatie van praktische kennis, die theoretisch op de juiste wijze wordt overgebracht.

De training 'Actualiteitencollege Burgerzaken' wordt gegeven door een zeer deskundig trainer met zeer veel ervaring op het gebied van burgerzaken. Voor het adequaat overbrengen van kennis heeft het Kennisinstituut Gemeenten een academisch geschoolde onderwijskundige in dienst. De trainer heeft dus niet alleen veel praktijkervaring, maar is ook opgeleid om de kennis goed over te kunnen brengen.

Kenniskosten

Je betaalt voor het verkrijgen van deze kennis € 250 . * Voor een incompany training wordt separaat een offerte uitgebracht.

Trainingsdata & locatie

Deze training is beschikbaar op basis van open inschrijving en wordt gegeven bij voldoende aanmeldingen.

21-11-2024Midden-Nederland
28-11-2024Zuid-Nederland
05-12-2024Noord-Nederland

Inschrijven voor 'Actualiteitencollege Burgerzaken'

Schrijf je in voor deze training of vraag een vrijblijvende offerte aan voor een incompany training.

Heb je vragen? Neem dan contact op voor meer informatie.

Kennisinstituut Gemeenten KIG beeldmerk geel